środa, 23 kwietnia 2014

Wracam po krótkiej przerwie....;)


Ostatnio zajmowałem się facepackie'm mojej drużyny :)


Moja kadra po wzmocnieniach :
BRAMKARZE

T. Courtois
S. Romero
D. Subasic

OBROŃCY

N. Isimat- Mirin
E. Mangala
R. Varane
R. Carvalho
E. Abidal
A. Rami - doszedł do nas w przerwie zimowej jako wartościowy zmiennik dla Mangali i Varane :)
Elderson
L. Kurzawa
S. Aurier

POMOCNICY

J. Rodriguez
F. Carrasco
J. Moutinho
J. Kondogbia
J. Toulalan
M. Schneiderlain - sprzedany prze zemnie w zimowym okienku
L. Ocampos
A. Januzaj
V. Germain
Gervinho- zakupiony w zimie jako zmiennik Ocamposa

NAPASTNICY

A. Martial
Falcao
D. Berbatov- oddany Sparcie Praga w przerwie zimowej
E. Riviere
L. Traore - oddany na wypożyczenie
A. Mitrovic

Sparingi przedsezonowe wyglądały następująco :

Jak widać na obrazku pierwszy sukces przyszedł stosunkowo łatwo :) Pierwsza wygrana w Champions Trophy!!

Preferuję taktykę 4-4-2 i następujące założenia :

W następnym poście opiszę wam moją walkę w ligue 1 oraz w Lidze Mistrzów!!
W razie pytań proszę o komentarze :) napewno pomogą mi w przyszłości udoskonalić bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz