poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Witam,chciałbym podzielić się z Wami moją karierą w AS Monaco w FM 2014.

Wybrałem ten klub,ponieważ chciałem spróbować swoich sił w francuskiej lidze rywalizując z takimi potęgami  jak PSG zarządzane przez szejków. Zespół obejmuję po pierwszym sezonie w ligue 1 w którym zespół Ranieriego wygrał ligę a trener ten przeszedł na zasłużoną emeryturę. Chce by w moim zespole występowało jak najwięcej zawodników rodzimych oraz z okolic Francji dlatego moje transfery będą zmierzały w tym kierunku. Miłej lektury:)

Na wstępie zarząd przedstawił mi swoją wizje na pierwszy sezon to powtórzenie wyniku poprzednika czyli wygrana ligi oraz wprowadzenie do zespołu młodych gwiazdy ze świata.  
Brzmiało to bardzo zachęcająco,uwielbiam takie wyzwania,więc zgodziłem się na postawione warunki

Klub udostępnił mi na transfery aż 234 mln euro !!!.

Po dogłębnej analizie obecnego składu,doszedłem do wniosku,że  takimi graczami nie sprostam oczekiwaniu działaczy,w zespole potrzeba świeżej, młodej krwi. Moje ambicje sięgają nie tylko ligi więc musiałem sprowadzić gwiazdy światowego formatu. 

Pierwszy skład za trenera Ranieriego wyglądał domyślnie plus przedstawione transfery, przede mną masę roboty ;D 


Dokonałem następujących wzmocnień :



Ciąg dalszy za niedługo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz